Nästan framme...

Religionshemprovet ligger framför mig och det går sakta men säkert framåt. Måste ju ta tag i den nu eftersom den ska vara klar på onsdag, och man möter ett antal hinder på vägen. Imorgon är det min studentskiva och den kommer förhoppningsvis äga stort. Jag måste till Buttericks efter skolan också för att fixa min outfit, det kommer bli nice. Jag försöker tagga till det men eftersom huvudvärken vägrar släppa så får jag ta att jag blev avrådd att träna av min käre far och sova på saken istället. För att vakna pigg är ett måste! Nu kan jag inte sitta här mer och slösa bort viktig tid, måste göra iordning saker tills imorgon. Då blir det fest!

oOo Amanda oOo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0