HA HA HA


Det är rätt irriterande när det inte går bra att rita, för det gjorde det inte idag på krokin. Till en början iallafall. Inget blev fint av det jag gjorde och ville såå gärna kasta allt på golvet och gå därifrån. Men jag fick fint sitta kvar och sura... tills jag helt plötsligt kom in i ritandet och det blev helt OK kvalitet på mina teckningar tillslut. Då blev jag på lite bättre humör och kunde uppskatta övningen mer. Tjejen som modellade var väldigt tacksam att rita av, hon blev väldigt vackert nedtecknad. Vi fick mellan 3-10 min på oss att teckna av olika poser mannen och kvinnan stod i och vi använde oss av blyerts, kol och rödkrita tror jag det heter. Och jag lyckades faktiskt att hålla mig lugn så jag förlorade inte mitt eget givna vad från gårdagen! YES! Men för att sammanfatta dagen så var den lärorik, även om vissa fick sig en omtumlare och kommer troligtvis få men för livet...

Jag passar på och slänger in en av mina videor på RR helgen. Värt att kolla in (även om ljudet inte är det bästa pga utomhuslokal) Här spelar de låten "All Because of You".



// Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0