While We're Young

Nu är det bara två dagar kvar till releasefest för The Carnivales!
De har äntligen släppt sin CD och på fredag är det dags att fira detta på inte mindre än Debaser Medis. Jag är taggad och nyfiken på hur det kommer utspela sig, så kan inte låta bli att blogga om det. Det hela börjar klockan 17.00 så se till att komma i tid om man inte vill missa något värt att se. De kommer också bjuda på några låtar från plattan senare på kvällen och ölen är billig. Det kommer bli ännu en röjkväll känner jag på mig... Kom förbi och fira med dem och mig!

oOo Amanda oOo  

Kommentarer
Postat av: Kim

saknar dig :D

2010-05-13 @ 16:25:06
URL: http://skitirriterad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0