När hjärnan vill annorlunda

Trodde att han hade skaffat mustasch och släppte allt totalt, tills igår då jag insåg att jag förväxlat två stycken i flera veckor! De ser ju likadana ut (med vissa avgörande skillnader) Wow vad efter jag känner mig. När jag tar mig en närmare titt nu så ser jag ju skillnaden klart och tydligt, men jag kan ändå inte sluta kolla för att vara riktigt säker. Det var ju lite misslyckat. Hade sett fram emot något helt annat men som vanligt så blir det inte som jag har tänkt mig. Ska sluta inbilla mig att saker ska bli bra för då blir det helt annorlunda. Det enda som funkar är att lyssna på Hurts på resan mot något planerat så har jag i allafall en liten chans på något bra. Unspoken är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0