At Jimmy's For Dinner

Såhär i löningstid så blev det en perfekt dag att gå ut på. Igår spenderades kvällen med en middag på Jimmy's Steakhouse med vänner från gamla klassen. Otroligt god mat, det är ju inte varje dag man får äta på en så fin resturang. Sällskapet gick sedan vidare till Oj oj oj i medis för att fortsätta festen mot småtimmarna. Sent hade jag inte tänkt att det skulle bli då man skulle jobba dagen efter. Men när man missar sista tåget så kommer man hem kl. 02.00 iallafall. And  guess what! Tror ni inte att de såklart ska va nån lurig jävel som ska prata med mig på bussen! En resa med nattbussen är dömd till att jag ska va tvungen att ha ett samtal med första bästa person. Så där fick jag sitta och lyssna på hur fint håret mitt var + naglar + ögon och jag tackade och tog emot. Ja vissa får då för sig massa saker, men det kunde ju varit värre.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0