En dag på jobbet

I'm doing just fine, eller något i den stilen. Idag var en hyfsat lugn dag på jobbet, inte alltför svåra situationer att ta hand om. Då kan man gå därifrån med ett gott samvete och njuta över alla trevliga miner jag har fått idag av besökarna som kommit och gått. Känner mig uppskattad, vet inte om jag har rätt. Satt i receptionen till kl. 5, stängde själv idag med och imorgon får jag en härlig liten sovmorgon. Den ska jag ta vara på, det är ju ändå fredag. Sista dagen på denna vecka sen blir det lite ledigt igen innan man får fortsätta jobba. Ska bli skönt.


Kommentarer
Postat av: LORISSALOVEBOMB

Nu är min utlottning avgjord, gå gärna in och kika. Om du inte var en av dem som var med och tävlade så kan jag ändå tipsa om att det finns ett trevligt tips om coola klockor upplagt! Kanske just din favoritfärg finns? Kika gärna :)

2010-09-16 @ 19:41:58
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: nicole

sv: okej :)



/Shoppaholly

2010-09-16 @ 22:17:45
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0