Hoppsan en uppdatering

Fan vad dålig jag är på att uppdatera! Det har hänt så mycket de senaste dagarna och ändå har jag inte skrivit någonting om det. Usch! Nu ska ni få läsa minsann, med start onsdag:

Det var dags för danslektion nr 1 i New Style och hela fyra stycken hade anmält sig! Jag började fundera på om jag skulle få plats på golvet men det gick vägen... bara kursen fortsätter så blir jag glad. Härligt förstapass med lagom svår koreografi, så jag kunde gå därifrån på bra humör mot vår nystartade studiecirkels första möte på Mariatorget. Denna grupp består av många fotografer med olika uttryck som samlas och umgås och ger feedback på varandras bilder. Och jag måste säga att vi är ett härligt gäng! Vårat namn är Oh Snap! Photo så det ska ni kolla upp sen, jag ska länka er dit. Första läxan blev att fota ett självporträtt och skriva en liten text om sig själv som fotograf. Runt nio-tiden bar det av hemåt mot kylskåpet för min del.

Torsdag= simträning som vanligt och jobbintervjun inträffade på fredagen som planerat. Nu väntar jag bara på svar på vad jag får för tjänst... på måndag, på måndag! Men för att fördriva tiden på ett snabbare och roligare sätt så åkte jag till Kim för att spendera en hel lördag med foto! Idéer flödade och jag gick från att vara baby doll till att jag hamnade i duschen med en idé i bagaget, så där blev mitt självporträtt till! Åh Kim du är så duktig och resultatet blev bra. Så nu är jag klar med min "läxa" och Kim med för den delen. Nu ska allt upp på gruppens blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0