Lördagens fynd

Efter ännu en dag på stan så är jag nu nöjd. Utklädda till bohemer lyckades vi införskaffa en kavaj plus några andra plagg bara värda att visas. Alex var med som smakråd så resultatet blev inte mer än bäst! Sedan drog vi och fotade vid stadshuset för att sedan gå hem när klockan blivit 19 på kvällen. Det var då den det mesta oväntade hände. Vi möts av två män där den ena frågar om vi pratar engelska och vi svarar ja. Sedan fortsätter han som om vi hade givit ett helt annat svar och verkligen överförklarade allt han sa så att vi skulle "förstå". De var tydligen från Kanada och ville ta en bild med oss, svenska tjejer som vi nu är. Ha ha ha! Om man översätter detta till engelska så är det inte så svårt att förstå så jag vet inte varför han gjorde det så komplicerat för sig. De fick sitt fotografi med våra fina trynen på och sen sa vi tack och hej.

Detta händer då inte varje dag! Här är mina köp i min egen tappning:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0