Ordleken fortsätter

Tjoho idag har jag ätit Piggelin! Så bra har man när man är simtränare! Jag är stolt över mina småttingar som har simmat jättebra idag på tävlingen, bara tre stycken men ändå. Fick förövrigt veta att jag inte kan simma sponsorsimmet detta år, då det inträffar på samma dag som min studentskiva! Tragiskt! Jag som ville simma som en galning i 2 timmar i sträck... Tidigare i dag har jag hunnit med och lyssnat på Mona Sahlin och Lars Ohly och hört vad de villa föra fram för åsikter, och Lars har nu blivit om han inte var innan, en riktig Djurgårdsfavorit då han tippade att Djurgårn' skulle vinna med 4-0 mot HV71 ikväll. Haha vi  får se hur rätt han får, det saknas just nu 4 mål... annars har det varit en underbart fin dag i stora delar av Stockholms stad så jag är på toppenhumör! Jag tänkte även idag bjuda på lite allmänbildning, dagens ord:

Måndagsexemplar = dåligt eller felaktigt exemplar av en tillverkad produkt.

Detta har blivit en början på en serie av nya ord... Vad som ska komma skall får ni se imorgon!

oOo Amanda oOo

Kommentarer
Postat av: Albiiiin

Hahah jaa måndagar är jävligt b så det är rätt åt den att den förknippas med med något negativt .D

2010-04-19 @ 22:26:22
Postat av: Kim

AHAA! är du djurgårdare :D

Och jag ser fram emot nästa ord! åhå jag älskar ord :D

2010-04-20 @ 09:36:04
URL: http://skitirriterad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0