Göteborgs Kulturkalas Ep.2

Träningsvärk, å träningsvärk! Vad jag har saknat dig!

Träningsvärken strålar i min kropp och jag mår prima! Nu känner jag att min "träningssäsong" har börjat igen och jag är taggad till tusen! Både igår och idag har jag varit på balettakademien och provat på massa olika dansstilar; modern, House och Feminine Vibe för att nämna några. Otroligt roligt men också sjukt jobbigt när man måste göra situps till hela "Sexy Bitch" 2 gånger om innan man ens får börja dansa. Det är alltså därför jag har träningsvärk. Men jag gillar det, man känner sig så fresh... iaf efter en dusch. 2 dagar till med bara dans sen ska jag nog börja på New Style igen. Med tanke på det så måste jag skriva till Daniel...

But now back to my story:

Två dagars ledighet efter masters blev det och dessa spenderades bl a i stan med thaimiddag och bio med Jenny, Robert, Robin och Pär. För att göra det lite flashigare så valde vi att se Shrek i 3D. En bra film i samma gamla Shrek-anda. Det var roligt att det var en variant av den första filmen. Sen blev det spårvagnsresa hem för att sussa och vakna upp till min allra första bevakningsdag på kulturkalaset...


Here's the gang! Peace enligt Pär...


...och Robert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0