Städa javisst!

Vart tog det fina vädret vägen? Okej jag vet att tjatar mycket om det men jag känner att det är ett viktigt ämne nu såhär dagar innan jag ska åka. Vill ju inte ta med mig regnrusk när jag åker bort sen. Och nej jag vet, det är inte regnrusk-väder ute nu, det är fortfarande varmt även fast inte solen syns till. Man borde gå ut men det har inte jag gjort. Jag har städat mitt rum som sedan länge har behövt en liten uppfräshning. Så nu när det är klart kan jag smälla upp resväskan och börja packa äntligen. Jag känner att jag är lite sent ute nu, brukar egentligen packa ca 2 veckor innan jag ska till Tylösand, och nu är det bara fyra dagar kvar tills planet lyfter. Men som tur är har jag skrivit en packningslista. Jag kan bara hoppas att allt står med på den men det kan jag nästan lova er att det gör det inte på långa vägar! Brukar alltid glömma någonting. Det viktigaste är bikinin, fast dem kan jag ju inte packa ned än... jag kanske vill, nej jag VILL bada innan jag åker! Det är ju det bästa som finns! Jag tror jag ska skaffa mig en badkompis någon dag framöver om någon har lust. Vad säger ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0