Uppkoppling finns inte

Om ni undrar varför jag inte bloggar så är det för denna lilla orsak; mitt internet funkar inte som det ska. Inte för mig eller min dator iaf, men för alla andra så gör det. Jag har blivit isolerad.

Igår gick detta mig på nerverna ordentligt, hela dagen utan att mailen funkade, kommer hem och hela kvällen utan internet, men på den stora datorn fungerade allt som vanligt! Hu!? Förstår ni min frustration, jag kan ju liksom inte sitta där för den är allmänt senil och jag har inga grejer som foton och sånt på den. Inge roligt då. Nej en skitdag var det igår!

Idag gick det på bättringsvägar, mailen funkade men fick dock sitta o frysa hela dagen. Min enda räddning blev att dra på sig trocktröja och halsduken och dricka te stup i kvarten. Sen strula entrédörren så jag blev kvar ytterligare 45 min efter jag slutat. Roligt. Men sen var det dags för livräddningsträning och då blev jag genast lite gladare. Guess who was there! Min förhoppning blev till verklighet, eller ja, halvt i allafall. Till det bättre eller sämre är svårt att säga men bättre än bra var det definitivt! Fast jäkligt tragiskt på samma gång. Jag avlider lite till och inser att jag inte har en chans. Fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0