Aminem in the house!

Kvällen blev en rolig kväll som planerat. Kom hem till en lägenhet full av kända ansikten och Lady Kimkim var först att hälsa mig; Aminem, välkommen! Eftersom de flesta tog sin lilla tid att ta sig till the place to be så startade vi partyt tills vidare. Ingen engagerade sig i att titta på den smått kassa filmen vi hyrde utan roade sig med lime, citroner och annat kul, men vi fick dock inte se några Harry Potter glasögon eller liknande målade på den som somnade först... det var en besvikelse för jag var inte i riskzoonen. Det blev inte så mkt sömn den natten så hela fredagen har jag varit halvt borta. Efter en kopp te var det dags att dra mig hemåt för att packa, sen var det dags för färd igen. Denna gång mot Gävle där påskfirandet ska äga rum med släkten och jag har redan fått en påskpresent! Hoppas på att få leta ägg imorgon...

oOo Amanda oOo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0