Och vinnaren är... 1:3

Oj vilken helg jag har haft! Den var riktig super! Det skulle bli en flera sidors novell om jag skulle skriva den i endast ett inlägg så jag delar upp och kortar ner det en aning. Jag kan börja med att fredagen var en skitdag, rent ut sagt. Den borde inte få räknas in i den så kallade "superhelgen". Jag satt i skolan hela dagen helt i onödan, för att vänta på en lärare som inte kom upp till lektionssalen som hon lovat. Men hon tyckte däremot inte att det var något fel. Behöver jag nämna att jag blev irriterad? Kvällen avslutades med att jag såg thrillern "Disturbia". Tänk, där fick jag sitta alldeles ensam, gråtandes av rädsla och det fanns ingen som kunde trösta mig! ... nej, riktigt så farligt var det inte, men den var ruskigt spännande.

Missa inte uppföljarna som kommer inom kort!

oOo Amanda oOo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0