Och vinnaren är... 2:3

Lördag:

Det enda som var planerat idag var att jag skulle övningsköra, men det sköts fram till söndagen då jag bestämde mig för att träffade Kim och Albin i stan istället. Men det blev inget shoppande utan vi drog till en park på röda linjen och gungade, precis som när man var barn... Vilka tider! Efter en hopptävling blev resultatet att jag kom sist och Albin vann med Kim tätt bakom... eller det kanske var tvärtom. "Men ja ä' inte bitter!" Sedan testade vi bebisgungorna men där fick man ändå inse att man hade vuxit lite de senaste åren, men bilderna blev i världsklass som ni kan se här nedan! Den stora gungan var mer i våran storlek då alla vi tre fick plats på samma gång. Också bilder i världsklass men dem har Kim på sin kamera. Eftermiddagen rundades av med att vi mötte upp Charles och Markus på Slussens torg för att ta en promenad till Kungsan för ett glasstopp. Här trodde jag att dagens äventyr var slut och jag skulle hem och äta mat och ha en kväll framför TV:n, men icke, inte idag. Idag är nämligen ingen vanlig dag. Klockan halv åtta ringer Alexandra och frågar om jag vill gå på Bounce då hon har hittat två biljetter till showen. Hur mycket tur får man ha Alex!!!??? Jag kastade i mig maten och drog in mot stan så fort jag kunde, men det förgäves. Jag hann inte i tid och fick trösta mig själv med att ta en MUSE-affisch på vägen tillbaka. Men jag hade kanske lite tur också då folk var inne i stan just denna kväll. Fick order att möta Albin i Medis, där vi stötte ihop med två "drägg" och blev hembjudna på alkohol, cigg och tabletter. Ena snubben ville tydligen även ha sex den kvällen, men efter vårt tack men nej tack så fick han leta vidare. Kort därefter träffade vi Kim och Alice i Slussen ett tag efter. Detta måste ha varit någon sorts mötesdag för mitt i allt träffar vi Charles igen som vi redan varit med tidigare på dagen, så vi hamna på McDonald's ett tag innan det var dags att åka hem igen för gott.


  

    

oOo Amanda oOo


Kommentarer
Postat av: Albiiiin

Det här var en najs dag det minns jag! Men varför skrev du inte om de trvliga männen som skulle bjuda oss på alkohol, cigg och tabletter för :P?



btw det var kim som vann, men du behöver inte ändra ;D

2010-04-26 @ 21:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0