Shoppingdag

Såhär sista dagen på lovet och början på helgen var jag och Alexandra ute på en liten shoppingrunda i Stockholms stad. Det visade sig bli en värd runda. Alex hittade massa fynd, jag hittade tröjan jag letat all over Sverige för att hitta rätt storlek! Sen gick vi till Gallerian och fotades av Loreal's search efter nya modeller i nån tävling, allt för att få varsin goodiebag som innehöll lite smått och gott! Det är konstigt att man kan känna sådan lycka som jag gör nu för några smågrejer, men gratis är gott, som sagt.



oOo Amanda oOo


Kommentarer
Postat av: Wiktoria

Åh! Finns inget bättre än goodie-bags! inget!

2010-04-10 @ 02:30:49
URL: http://ponnyplutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0