Simskola

Haha, tycka vad man vill om barn men ibland så är de underbara! Min "arbetsdag" blev lite annorlunda idag då jag fick vara med och hjälpa till Katarina med de minsta barnen. Överpedagogik i all ära! Lektionerna gick bra, men att leka med barnen i slutet är helt klart det roligaste. Skönt med folk som inte är rädda för att prata eller klänga på en, vet inte hur många gånger jag fick vara häst... Fick även höra en ny version på den kända bokstavsramsan: ABCDEFG, HIJKLMMF !?

Tydligen är det avslutning snart för barnen, kommer jag att sakna detta då? MEN innan dess ska en tävling hinnas med, som är måndag 19 april. Funderar på att själv ställa upp någon sträcka bara för att. Inte ofta man får tävla i 25 meters grenar! To be continued...

oOo Amanda oOo

Kommentarer
Postat av: k

åh, vad fint!!

2010-04-12 @ 10:15:04
URL: http://skitirriterad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0