God morgon folks!

Usch det där med att jag gillar träningsvärk fick jag äta upp rejält! Mitt vänstra lår klarar inte av pressen av att gå en meter till och mitt knä viker sig med jämna mellanrum, allt tack vare Breaking-lektionen jag tog i förrgår. Det var roligt som fan och tänk vad vältränad man skulle bli om man fick dansa det varje vecka, men med denna överansträngning så vet jag inte om det är värt det...

Klockan är nu närmare tolv och jag har varit uppe i 5 timmar redan. Halleluja Amanda har ramlat och slagit sig! Med tanke på tidigare "vanliga" dagar då jag brukar gå upp NU, är detta riktigt duktigt av mig! Och jag känner att jag har hunnit med så mycket mer idag än vad jag gjort på länge. Lyssna nu för detta är tragiskt: Jag följde min bror till skolan, traskade hemåt i min småhaltande paradgång och mötte traktens egen lokalkändis idol-Lulu då våra vägar korsades och det blev en sån där härlig "vem ska gå först"-incident. Det är tur att man har lite humor. Efter det såg jag Marie Antoinette och har ätit lunch. Nu är det bara ett problem... vad ska jag göra nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0