Sova är överskattat

Jag har länge skjutit på att gå och lägga mig nu. Jag har suttit och spelat spel och gjort något åt min hunger med två smörgåsar med PÅLÄGG hör och häpna, jag som bara brukar ha smör. Sen spelat lite till, fått en faktura från balettakademien för jag har anmält mig på New Style även i höst. 2 500 kronor spenderat. Sen har jag lyckats göra av med lite extra tid på att bekymra mig om framtiden unknown. Allt detta onödiga småpluttande pga att jag inte vill att det ska bli tisdag. Nu har det ioförsig blivit tisdag natt så det finns ingen anledning till mer framskjutande, men jag vill inte vakna upp och veta att då idag är sista dagen mitt SL-kort fungerar, sen är det adjöss med det och det innebär att jag måste punda ut ytterligare 1220 kr. Känns lite surt i och med att jag inte har någon inkomst ännu. Så jag sitter nog här ett tag till medans jag skriver ett kommande "känslomässigt" inlägg som jag förundras över att jag skriver överhuvudtaget! Det trodde jag aldrig.

Efter det är klart får jag väl komma på bättre tankar och faktiskt inse att det är livräddningsträning imorgon att se fram emot! Jag vill nämligen simma!


Kommentarer
Postat av: Kim

:( sl är så dyrt-

2010-08-31 @ 23:23:19
URL: http://skitirriterad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0