Väckarklocka



Klockorna är ställda och det är dags att sova. Imorgon ska Amanda upp tidigt tidigt för att hinna med tåget mot Göteborg. Då får man inte försova sig! Och här följer en liten historia: Här om dagen var det denna lilla krabat som bilden visar i hennes rumsfönster, och den förde då ett oväsen! Tänk er en blandning mellan att slå ihop en bok och en motorsåg, det fick hon vakna till den morgonen. Nu känner Amanda lite ånger över att ha släppt ut denna fina varelse då hon vill ha den som väckarklocka imorgon. Om du ser det här fjärilen min så är fönstret öppet och du är välkommen att flyga in. 07.00 är den önskade tiden. Kom och stör! 

Till alla er andra ber jag om ursäkt att jag än en gång lämnar er. Men jag ska samla på mig massa bra material och ha en riktigt nice tid i Sveriges näst största stad! För lite omväxling så ska jag för första gången jobba på min födelsedag som är nu på lördag, ska bli spännande. Som avslut hoppas jag på inte allt för många sjukvårdsfall så att jag slipper komma hem i förtvivlan. Jag ska göra mitt bästa. Önska mig lycka till! Nu är det på riktigt... bevakning här kommer jag! 

Kommentarer
Postat av: Kim

BLOGGA :(

:( <3 och tack föresten!

2010-08-18 @ 19:05:31
URL: http://skitirriterad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0