Adios Amigos!

Javisst är detta något att fira! Imorgon åker vi; Jag och Alex! Och vet ni va, jag tror att jag har packat klart nu. (undrar hur det går för Alexandra... hon verkar väldigt upptagen med att få med sig allt nu såhär på småtimmarna) Outfiten inför flygresan är uttänkt och efter att ha klurat och pressat ned resterande föremål sedan gårdagen så ligger det mesta på plats. Nu är det bara datorn som behövs läggas ned. Som ni märker blir det lite svårt just nu... Så jag ska inte lämna er helt och hållet nu. Från och med i morgon så kommer min blogg förvandlas till en mer eller mindre fotoblogg om vad vi utsätter oss för under dessa veckor. Mycket foton har vi räknat med att ta! Hoppas ni vill följa med oss på våra äventyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0