Man plockar på sig!

Efter många bra studentpresenter så har jag nu varit och införskaffat välbehövliga saker för framtiden. Cervera var namnet, och det är inte ofta man handlar något som man inte får använda på direkten. Målet var några riktigt snygga bestick så det blev ett tufft beslut för lilla Amanda. Hon är inte så bra på att bestämma sig som ni vet. Men ut ur affären kom hon med två kassar innehållande ett helt nytt tallrikset i två delar, bestick och bra köksknivar. Uuuh farligt! Men jag känner mig nöjd, inget porslin krossat än så länge. Nu längtar jag nästan tills jag får en egen lägenhet så jag kan använda allt. Då bjuder jag på middag!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0