Crashed!



Happ, nu blir det inge mer Guitar Hero eller någe annat kul spel, för nu har tydligen mitt PS2 crashat eller något i den stilen för den kan nämligen inte läsa skivorna längre. (Vad var det jag sa, mina teknikprylar försvinner en efter en...) Vet inte vad som har hänt, det var inte jag i allafall. Vad ska man göra nu då? All ledig tid som jag har nu och jag kan inte slösa bort den med lite underbar gametime! Ha ha nu låter jag nästan som en spelnörd men man kan väl säga att jag är lite av en sån så det gör ingenting. Hur ska ja överleva! Jag vill ha en ny konsoll nu! Jag får väl spendera tiden ute i solen som alla andra svenskar när det är sommarhysteri. Och bra är väl det, såhär sista lediga sommaren ska man väl ta vara på. Så nu sticker jag till stranden och badar.

// Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0