Dan före doppardan!


Hej alla läsare!

Nu är det såhär att jag tar studenten imorgon. Det mesta är fixat; huset städat, kläderna bestämda och jag har till och med klippt mitt eget håt idag. Fint är det, nu är det bara naglarna kvar och sedan fixet imorgon. Sedan bär det av till Ida där hela klassen ska ha champanjefrukost! Jag är så taggad så jag har ont i magen. Sedan kommer dagen fyllas med lunch, fotografering, utspring, flakåkning, mottagning och slutskiva. Oj oj oj nu blev det mycket. Ja som ni förstår så kommer jag inte ha en endaste liten chans att blogga något under det kommande dygnet, men sen... BAAM! så kommer värsta megainlägget som ni får kämpa er igenom! Hahaha hurra!

Kan för övrigt berätta att vi hade tårtdesign-tävling på sista designlektionen idag och jag (eller ja, jag gjorde inte så mycket), Wiktoria, Alexandra och Kim gjorde en grop-tårta som skulle symbolisera typ jordens undergång/ att vi förskönar det hemska som sker i världen... Vi hade satt vindruvor på en taggig ananastopp. Riktigt classy måste jag säga. Jag diggade Ida, Malin, Carro och Elins tårta också som var en alien. När allt var klart var det bara att käka upp de tårtor vi hade gjort, även om vissa inte var så goda. Jag visade även min Stockholmsbild för min lärare som jag gjorde igår kväll, så nu hoppas jag att det står MVG på mitt betygspapper när jag hämtar ut det. Jag tänker inte visa den här för den gör sig inge fin såhär digitalt. Nu måste jag kila iväg, vi ses ute i vimlet!

// Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0