Does it work?

Ja jag vet, jag har inget liv. Jag är bara inne på massa randomgrejor och försöker göra det trista livet lite roligare. Så nu tänkte jag dela med mig lite av den saken. Okej killar, och tjejer för den delen, nu är det dags för ett test med onödig faktabas. Ni är ute på krogen, på promenad eller gott och väl vid parkeringsautomaten och ser värsta puddingen och bara är tvungna att säga något till denne. Då är det ju alltid bra att ha någon bra öppningsline, så här kommer några 1:a klassiga tips för den modiga!

- "Om jag följer med dig hem, behåller du mig då?"

- "Ursäkta, jag har tappat bort min nalle. Kan jag få krama dig istället?"

- "Det krävs 134 minuter aktivt sex för att förbränna alla kalorier från en chipspåse. Jag har precis ätit 5 påsar, vad gör du ikväll?!"

- "Dina kläder skulle se bra ut i en hög brevid min säng!"

- "Är det nåt speciellt du vill ha till frukost imorrn?"

- "Vill du se min imitation av Naken-Janne?"

- "Du är den perfekta inredingen; du passar perfekt på golvet, lutad mot väggen, i soffan och i sängen"

- "Om mitt högra ben var julafton, och mitt vänstra nyårsafton. Skulle du vilja hälsa på i mellandagarna?"

- "Pax för dig!"

- "Synd att jag inte tog med fiskespöt, för då kanske det hade nappat."

Eller kanske bara kort och gott - "ööh? vill du följa med hem kanske?" eller "Hej, fina skor..."

Nå vad tycker ni? Tror ni någon skulle funkat på riktigt?
Jag är mest road över att någon har kommit på dessa och är glad för ett litet skratt. Min favorit är nu mer "Pax för dig!" och mina lyckokänslor skulle nå höjdarsiffror om någon drog den för mig! För min egen del ska jag nog köra på "Hej, fina skor" och se vart jag kom på den... Om någon vill så kan ni ju testa och se om någon av dessa fungerar och sedan meddela mig om hur det gick? Fler tips finns på raggningsrepliker.se.

// Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0