Inget varar för evigt

Mitt projekt är slut. Nu har jag lyckats ta mig igenom 1763 sparade screenshoots av min favoritfilm (om jag inte har nämnt det tidigare) "Den Lilla Sjöjungfrun". Nu ligger alla på rätt plats och i en och samma mapp och det känns bra att jag kan kolla igenom den när jag vill! Det är bara att ta fram papper och penna för här ska målas av! Känner att jag måste friska upp mina kunskaper i teckning, det var ett tag sen man målade nu. Bäst att sätta igång nu innan man tappar allt. Men juste nej det går ju inte, jag har annat att göra. Jag får väl börja från scratch sen. Det blir tufft, eller nåt. Aaotch mina axlar is killing me! Ett råd från en mindre kunnig; sluta aldrig träna. Du får bara ont när musklerna försvinner, that's what's going on i mina axlar. De klarar tydligen inte av någonting längre. Snart kommer de försvinna för gott. Hejdå bredaxlad tjej, hej det motsatta! (Vissa kanske ser det som något positivt men det gör inte jag) Jag får väl åka till The coach (pappa) nästa vecka och be snällt om en massage så att spänningarna släpper, sen får jag allt ta och skärpa mig! Jag har tre skärp i garderoben, det får bli en utav dem. 

PS: Imorgon kommer bror hem så nu slipper jag känna mig ensam längre.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0