Pick o pack

Nu är sommaren här på riktigt igen, de senaste dagarna är beviset på det. Inte ett enda moln och jag är överlycklig! Efter att ja njutit i solen en stund så har jag uträttat dagens utföranden. Jag träffade my sister Amanda i Farsta där vi traskade igenom i lagom fart och införskaffade dessa saker:

Kuvert och pennor - Nu kan jag göra tackkorten kompletta
En bikini underdel - så att jag kan bada överhuvudtaget i sommar.
Parfym - Eftersom mamma använde upp min egna, mm min nya favorit!
Frimärken - Skit vad dyrt det är när man ska ha många sådana - 12 = 72 kr! Det är som jag alltid har sagt... Det kostar att ligga på topp!

Nu har c/o segemyr börjat så jag ska skutta iväg till tv:n för att se på denna ljuvligt roliga favorit i repris!

// Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0