Snabbvisit

Hej hopp såhär mitt i natten! Idag har jag varit i staden och kollat in Salem Al Fakir och Familjen med Albin, Kim och Alice. Bra tryck med människor var det. Som avslutning ägnade jag och Kim oss åt att fota oss i en trappa i Gamla Stan och oj va kul vi hade! Efter ett antal glides nerför barnvagnsrännan så finns blåmärken lite här och var så då måste vi ha kört på rätt bra. Jag har inte sett bilderna än men de har väl sin charm.

Nu är det natten till fredag och om ungefär 12 timmar så bär det av mot sydligare stater, för jag ska ned till Tylösand i helgen! Det är värt ett tjoohooo! Bort från bröllopsfirandet i huvudstaden för att träffa alla livräddare och få vara med på ett litet fint jubileum och bankett på Tylöhus istället. Förlåt mig Viktoria för att jag dissar ditt bröllop, men jag ska ge dig en tröst; jag spelar in det. För jag ska sedan parta hela natten lång på högsta växeln! Nej kanske inte riktigt, men jag ska ha kul i allafall. En annan sak som är trevlig är att jag faktiskt ska bo på Gessles hotell den här gången, i jämförelse mot alla andra gånger då man är där för andra ändamål. Och man vet aldrig, det kanske blir en liten spa-helg? Det förvånar mig inte om den mesta delen av tiden kommer spenderas i poolen (eller möjligtvis havet.) Med lite fint väder kan allt hända. Hoppas ni får en lika trevlig helg som jag! Kram på er alla!

// Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0