Vilken härlig dag! La la la la...

Solen strålar i storstaden och det har jag tagit vara på idag. Träffade Alex-gull i stan för en liten shoppingrunda, då vi köpte nya bikinis, men för min del blev det bara överdelen. Nu kommer vi va finfina på stranden i sommar. Lite lunch på det och sen en paus på kajen för att göra änderna sällskap. Hur härligt som helst! Jag känner mig lite småtrött nu faktiskt efter alla soltimmar man har fått. Nu ska jag fylla på matsäcken lite med en god middag jag lagar själv. Fisk. Sen måste jag faktiskt göra klart mina kort så att jag kan skicka ut dem snart. Det är bra Amanda, ta tag i det bara! Det kommer bli shiiitbra! Speciellt nu när jag lyssnar på min nygjorda spelningslista på Spotify; bara akustiska låtar. Dags att fortsätta med maten...mitt tips till er är att gå ut i solen en stund om ni inte redan har gjort det, det är dags nu. Ut och njut!

// Amanda


Kommentarer
Postat av: Kim

fin bild!

2010-06-23 @ 01:53:26
URL: http://skitirriterad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0