En ledig dag

Studiedag i skolan och jag hade tänkt att jag skulle få något vettigt gjort idag, men som det brukar vara i mitt liv så blev dagen inte som jag tänkt mig. Upptäcker när jag vaknar att solen inte vill vara på min sida, så där sprack min fotoidé... Istället sätter jag mig med Jesse och får en lärorik lektion i bloggdesign av Kim tills det blir dags för avfärd mot Ackis för att dansa HipHop. Freestyle... koreografi... måste leta reda på vår danslåt så att man kan öva.

Först efter en lång och trevlig stadsvandring med Mr Basist kommer man hem vid 22 lite småhungrig och trött.
MEN ICKE FÅR MAN SOVA! Nej det är onödigt, här ska fixas arbete till morgondagen...

oOo Amanda oOo


Kommentarer
Postat av: Kim e en katt

MR basist är en renrasig man! SATSA!!!!!!!!!!!!!!

2010-03-18 @ 12:04:12
URL: http://skitirriterad.blogg.se/
Postat av: Wiktoria

Mums sötnos! like the blog ;)

2010-03-18 @ 19:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0