Big Bang Festivalen

När det är festivaltider kan det inte vara annat än bra väder!

Det fick vi gott om också, och eftersom det är bara början på sommaren än så länge så har man ju inte vant sig vid att solens strålar är starka,och om man då sitter i solen hela dagen utan solskyddsfaktor så sätter det sina spår. Jag har bara mig själv att skylla. Det var totalt värt att vara där i allafall. Jag satt med Emelie och Sandra på en filt en bit ifrån scenen och njöt av härlig musik, solsken och flera burkar läsk. "Man måste ju dricka nånting..."

Några artister som spelade var The Carnivales, Isac Strand (skönt reggae-gung), Her Bright Skies och till sist Royal Republic. Det var väl mest för det sistnämnda som jag var där, grymt band som vet hur man tar hand om sina fans! Vi stannade kvar backstage efter spelningen och snackade lite, tog bilder och fick autografer på våra ben. Sandra hade turen att få tag på en trumpinne till och med. Är det meningen att man ska bli lite avundsjuk nu? Jag ska avsluta med att tacka för det fina vädret och alla nyfunna band som kan vara värt att börja lyssna på hädan efter. Det blir fler och fler konkurrenter! Nu ska ja sluta snacka och låta mina bilder prata för sig själva. See U Soon!

                             
     
  

Her Bright Eyes:

   
     

Royal Republic (RR): 

      
   
    



   

 


Kommentarer
Postat av: emelie

saknar denna dag :(

2010-05-24 @ 21:41:52
URL: http://unicorn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0