Är man stor så måste man vara snäll

Även idag har det varit fint väder och det har firats med glass i stora lass och lektion utomhus! Yeay det är tur att man har så snälla lärare ibland. Och ännu bättre blir det för imorgon ska vi sitta ute och måla av varandra på bildlektionen, så det lär bli lärorikt och kommer väl till pass. För vi vet ju vad som händer nästa vecka...
Eftermiddagen har jag varit med bror min, vi har sorterat kulor i tusen. Det blev tre påsar; en med bara fina, en med vanliga och en med "knockade" (glöm inte att uttala k:et där) kulor, de som man spelar med så att säga. Vi blev nöjda med resultatet tillslut. Nästa stopp: bygga korthus! Trots all qualitytime jag lyckats spendera med Charlie har jag hunnit med och städat mitt rum och satt upp två affischer på min dörr. Fint blev det och finare kommer det att bli. Jag känner mig rätt nöjd och glad även om man är förkyld, fast det där tar jag tillbaka. Vi låtsas som om jag inte är sjuk så blir känns det inte lika jobbigt. Jag avslutar stort med följande... 








Amanda


Kommentarer
Postat av: Albiiiin

Öh vad händer nästa vecka :O?

2010-05-18 @ 22:46:31
Postat av: Diskret

Hehe, krokimålning av modeller ;)

2010-05-18 @ 22:58:27
URL: http://intediskret.blogg.se/
Postat av: Wiktoria

Haha inte illa syrran! Hoppas det förblir sol nu, så vi kan snacka om budda i grönskan fler gånger!

2010-05-18 @ 23:14:16
URL: http://ponnyplutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0