Dansbilder

Nu börjar skolan kännas ganska onödig och överskattad. Vi gör ju ingenting längre. Just nu har jag rörlig bild och det enda jag har att göra är att kolla igenom mina bilder om och om igen... det kan inte bli roligare. De 9 dagar som är kvar känns som en evighet och det känns inte alls bättre med att de ska regna på studentdagen också! Hoppas SMHI har fel även denna gång, det vore rent jäkelskap om det skulle stämma denna enda gång i hela livshistorien. Vi lär väl få veta när den dagen kommer. För att göra detta inlägg lite roligare lägger jag in lite bilder från Ackis också. Åh jag saknar dansen. Vill börja igen NU! Det blir nog fortsättning till hösten för min del och då blir det en Scenkurs så då får ni komma och kolla på mig i december! Jag är taggad!









// Amanda

Kommentarer
Postat av: Kim

Fina :D

2010-05-25 @ 09:55:44
URL: http://skitirriterad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0