En Dikt Om Dig



En söt tjej i rosa kläder
Och svarta leggin's i läder
Går omkring i jeansjacka därtill
Och några halsdukar om du så vill

Enligt dig är livet alltid en fest
Det kan ju hända att man blir VIP-gäst
Eller så sätter du dig på tuben mot Vällingby och tillbaka
Kan inte jag få smaka?

Men livet är inte lätt när det är svårt
Du ska inte ta det så hårt
Med några motargument vinner du lätt
På alla möjliga sätt

Följeslagare i överflöd du har
Som djurens konung, som säger...mjau? 
Jag vill vara med dig ett tag
Det är ju din födelsedag!

<3 Grattis Kim 19 år! <3 


Kommentarer
Postat av: Kim

Alltså <3<3<3<3<3

Jag vet typ inte vad jag ska säga så glad blev jag blir jag är jag. alltså <3<3<3<3<3<3<3<3 AMAAAAAAAAAANDA varför är du inte här så jag kan ge dig värsta bamsekramen, alltså åååhå det här är helt klart en av mina top tre bästa presenter :D <3

2010-05-27 @ 22:52:28
URL: http://skitirriterad.blogg.se/
Postat av: Kim

Nu gick jag in och läste den igen :D så glad blir jag :D:D:D:D <3 <3

2010-05-28 @ 08:55:53
URL: http://skitirriterad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0