I Have a Dream!

Detta är ett klagobrev! Bara så ni vet.

Teknik i all ära men mig gillar den inte. Vad har jag gjort för fel för att förtjäna detta lidande? Jag har gjort en lista på ett antal av mina teknikprylar och deras hälsa för att sedan göra en diagnos.

1. Mp3 - Frisk från förkylning
2. Laptop - Efter många operationer har den fortfarande allvarliga skador.
3. Mobil - Dödssjuk!!!
4. Dvd - Färgblind
5. Digitalbox - Totalt förståndshandikappad
6. Kamera - Uppstådd från de döda
7. Stationär Dator - Stelkramp

Resultat: Det enda som fungerar som det ska är min TV och PS2, men jag bara väntar på att de ska börja strula också... men för att få det sagt så kan jag inte bli nådd genom sms och kan inte heller ringa någon. Så om ni får lust att prata med mig måste ni ringa. Jag ska haffa tag i pappsen imorgon och fråga om han har någon mobil till övers, vore toppen i sånafall! Annars idag har jag jobbat med min bloggdesign, fast jag blev inte helt nöjd med den. Det är något som fattas... det kan vara färgen röd. Jag får spåna vidare så märker ni ju när jag ändrar något. Nu vill jag gå och sova så att det blir morgon snabbare och jag får träffa Kim! Behöver lite fint sällskap.

oOo Amanda oOo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jävla dåliga mobil :( fin header :D

2010-05-06 @ 23:27:00
Postat av: Kim

VILL HA IMORGON NU!

2010-05-07 @ 00:28:14
URL: http://skitirriterad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0