...men sedan blev det bättre!

Nej nu blev det deppigt här på bloggen. Jag ska inte låta mig tyngas ned av någon idiot mer, jag fick en mysig kväll som kompensation istället. Den spenderades med Sandra, en gammal klasskompis från grundskolan. Vi åt annanas och drack te och sedan var ute i det varma kvällsvädret en sväng. Detta med annanas var underbart gott, det är nästan så att jag köper en sån som lördagsgodis istället för en påse chips...eller? Lite nyttigare är det ju. Jag får tacka alla (förutom en) för en härlig dag tillsammans. Nu ska jag göra svenska-uppgiften trots allt och sen är jag friiiiiii!
Godnatt people!





// Amanda

Kommentarer
Postat av: Kim

<3 ogillar den där tanten. bläääääääääääää. hon ska inte få förstöra ditt humör, töntötnötönt fan vad arg jag blir, fin bild på dig föresten <3

2010-05-24 @ 23:51:46
URL: http://skitirriterad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0