SBMLTs Studentskiva

Min skiva var grym, och åter GRYM! Det enda jag blev lite besviken på var att några av mina vänner inte dök upp, men det är väl deras förlust så att säga. Ni missade verkligen något! Kvällen började med middag med föräldrar och familj åt alla håll och kanter och röjet började smått redan nu. Bordet bakom oss var riktigt taggade på låten "Lambo" och snart fick vi alla smaka på en dänga. Maten var riktigt god enligt mig; Tomater (haha) till förrätt, kyckling och potatis som varmrätt och till sist glass med jordgubbar och hallon som efterrätt. De där hallonen hade de i och för sig kunnat tagit bort... Jag var för övrigt utklädd till "Den onda lilla sjöjungfrun" och kände att jag lyckades ganska bra med det, succé!... vågar jag säga det? När efterinsläppet började gick alla igång på högsta växeln och det blev partaj så det stod härliga till! Jag tror att ja mest sprang runt och fotade lite random folk, men så ska det va! Jag hade en trevlig tid och jag hoppas ni andra hade det också. Tack alla som kom!



oOo Amanda oOo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0