What The F...!

NU LACKAR JAG!!!

När allt verkar gå så bra krashar allt igen. Jag trodde att vi i SBMLT hade haft nog med problem! Nu fick jag höra att vi kanske inte får hyra vårat flak som vi har betalat för, och vad fan hade de tänkt att vi skulle göra då? Det är inte det lättaste att hitta ett ledigt flak nu så här nära studenten. Ojojoj vilken tur att jag inte var i skolan idag, jag skulle få ett utbrott som inte duga. Jag ska prata med Malin imorgon och om det inte går att göra något åt detta så ska de få med mig att göra! Och en sak ska jag säga, man vill inte bråka med familjen B! Stämning och rättsal väntar om de inte fixar detta åt oss till studenten... Bara en varning.... 

Amanda & Co


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0