Fotomässan



I helgen är det dags för fotomässan igen och jag kommer vara på plats. Tur för mig som har vunnit biljetter till denna tillställning också! Vid min sida kommer Kim att finnas, är det fler som kommer?

Denna gång har jag kollat igenom lite vad som bjuds på och vilka semiarier som blir. En naturfotograf som Frans Lanting kommer ställa ut och hålla några tal så det tänker jag inte missa, naturfoto som jag älskar själv! Jag hoppas på en riktigt inspirerande och härlig mässa med massa tävlingar och annat skoj. Den kommer nog ta upp en hel dag för mig, men vad gör väl det. Det är konst.

Kommentarer
Postat av: Kim

LÄNGTAR! och efter dig!

2010-11-27 @ 13:32:59
URL: http://skitirriterad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0