Wrong person, all wrong. Right?

Det omvända uttrycket "efter regn kommer solsken" tror jag stämde in på mig idag. Wow kan dagen börja sämre? Vaknar upp snorförkyld pga bubbelbad igår och måste ta nässpray. Åker till jobbet och är allmänt trött för att man har sovit lite för lite. Folket strömmade in och jag tog emot dem, frågade vem de skulle till och ringde till respekive. Medans ringer telefonen men jag har inte tid att svara. Sekunder senare får jag världens utskällning för mitt agerande och jag får sitta skamsen kvar medans tanten går igen. Förlåt mig.

Nej sen fortsatte dagen i sin vanliga långsamma takt och jag satt och plugga körteori. Det är verkligen segt på eftermiddagarna. Imorgon börjar jag 7.15 igen så jag borde lägga mig nu men jag kommer inte ha en chans att somna. Med tankarna på gårdagskvällen är det svårt att befinna sig någon annanstans än i drömmarnas värld. Haha efter en sådan liten pluttsak som hände blir jag superglad och superdeprimerad. Men det är så det ska vara. Några små fjärilar finns inom mig får spel så fort jag ser dig. Det får mig på bra humör igen trots dagens tabbar så jag fortsätter på det spåret... tack vare det så har jag börjat att skriva en ny låt igen. Ni kanske får höra den någon gång om ni vill. Äntligen får jag inspiration igen!

Night folks, sålänge kan ni lyssna på nåt awesome!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0