Hektisk vecka

Ojoj vad mycket jobb det blev i veckan. Har inte hunnit eller orkat logga in på datorn alls, så därför har det varit lite dött här. Ledsen för detta men kan berätta att jag har haft en bra vecka på jobbet med mycket skratt (och lite arbete förstås), och den avslutades med en väldans bra helg. I fredags var jag barnvakt till min bror, så det blev en kväll framför Idol med brända popcorn och juice. Jag som ALRDIG brukar bränna popcorn lyckades denna gång när man bara hade EN påse kvar. Attans. Men påhittig som jag är hittade jag på något annat smaskens. Följde sedan upp detta barnvaktsliknande beteendet på lördagen också då jag tog kameran och gick ut, Charlie och jag. Är vi inte ultimata barn!?

Kvällen hade jag tänkt att jag skulle se Carnivales spela på KGB, men när man får ett sms där det står att Hurts ska spela på Debaser så slopades den idén ganska snabbt. In kom vi trots 20 års gräns och där var vi i de nästa 5 timmarna. Shit vad gla jag är att jag var där! När man har lyssnat så mycket på dem på senaste tiden som jag har vore det skam om man hade missat dem! Av rena reflexer så utökade jag mitt band-t-shirt-lager också. Mycket nöjd!

Haha måste bara slänga in också att när jag stod i folkhavet och njöt av storheten av bandet så fick jag en smäll av två tjejer som dansade tätt tillsammans och hade druckit en aning för mycket. Sedan när de började hångla så var det ett faktum! Tänkte då liksom att de är två vänner som tänjde på gränserna lite, men sedan när de fortsatte HELA kvällen att sluka varandra så blev jag lite osäker på hur läget låg till. Men jag säger bara det, get a room!!!

Massa bilder är på gång så ha tålamod!

xxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0