Va sa? Hur gick det här till?

Min dag har varit oslagbar på alla sätt, och här är varför:


 - Jobbat mellan 8.30 - 17.00 med Loreto som är en riktigt skön pingla.

- Ätit en knäckebrömacka med skinka på.

- Stått och pratat med en Mats i väntan på hissen som aldrig kom. (Blir lite fundersam på vad detta kommer leda till...) Mama!

- Har pratat sjukt mycket engelska!

- Folk stirrar ner mig jämt och ständigt och jag har ingen aning varför. Jag har inte genomgått någon större förändring. Jag har väl smittat av mig av "Amanda-syndromet", dvs ögonkontakt är inge farligt. Mys! Me like!

- Tagit i hand med ett nytt ansikte som verkar väldigt trevlig, som jag KANSKE redan visste!

- Är glad att jag fick möjligheten att skriva ned detta innan sovdags.


xxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0