Förlåt vänner

Jag blir förkrossad! Går igenom lite kategorier medans jag fixar design och ser till min stora förvåning att jag har fått kommentarer på mina inlägg... FÖR EN MÅNAD SEDAN!!! Min blogg skiter tydligen i att meddela mig om det händer något nytt utan gömmer dem istället. Så förlåt för att jag inte har sett det fina ni har skrivit till mig i augusti månad, får helt enkelt ta och kolla lite oftare. Fortsätt och skriv till mig, jag blir så glad även fast det tar ett tag. Dumma blogg, men jag gillar dig ändå <3

Nu sitter jag i min egengjorda koja och är glad över livets små ting. Är inte trött över huvudtaget så vill inte gå och lägga mig än, men det finns ju ingenting att göra! Klockan 00.30 finns det inte så många alternativ att välja mellan. Det kanske inte är meningen heller men kan inte hjälpas när man inte jobbar eller går i skolan som alla andra. Vill ut och göra något, handla kläder till exempel. Fast de har ju stängt nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0