Framförhållning finns inte

Sitter på jobbet, halva dagen har gått, det är pest att prata i telefon, längtar tills man får sluta och åka till dansen. Telefonen ringer...
Det blir ingen dans.


Jag har vetat om en vecka att min dans ska bli inställd, därför har jag gått och väntat på ett samtal från Ackis som meddelar mig detta så att jag kunde byta till måndagar istället. Det samtalet fick jag idag, IDAG, alltså har jag missat en hel vecka och detta tända verkligen stubinen! Ska komplettera med något riktigt jävla roligt för att detta ska kunna förlåtas. Jag är bitter.

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakbobsson [foto]

sv. jo :D!

2010-09-15 @ 19:38:06
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0