Vad blir ditt slutgiltiga svar?

Nu äntligen har jag fått svar!

Ett tillfälligt iaf. Ska jobba nästa vecka fr o m tisdag i Kista för att sedan få reda på vilken tjänst jag får. 75% eller timanställd är alternativen, wish me luck! I need it! I'm gonna kick ass!
   Vad gjorde jag under tiden jag väntade då? Jo, städade och fixade fint med mina blommor i fönstret. Ett senare projekt blir till att ta itu med min photowall och sätta upp nya bilder, får åka till pappa och skriva ut dem bara. Får passa på nu, kanske sista veckan av min ledighet på ett tag? Jag måste ut och köpa lite kläder också, detta jobb kräver kavaj och sånt ni vet. Man ska se proper ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0