Astro

Jag

Styrs av -
Solen
Lyckostenar - Diamant och bergskristall
Motto - Jag ska! (verkar det bekant?)
Stil - Fördrar lysande och soliga färger som rött, orange och gult. Gärna originell, helt i stil med min färgstarka personlighet.

Personlighet - Jag har egenskaperna öppenhet, mod, storsinthet och trivs med att vara medelpunkt, att få vara den som syns och hörs mest. Är född ledare och organisatör men min envishet kan vara till min nackdel. Jag är en obotlig optimist. Mina motståndare kan uppfatta mig som självsäker och uppblåst, och en viss sanning ligger i det. Jag har hög moral och lyder hjärtats röst i alla livets skeden.

Kärleken - Jag får lätt kontakt, gör snabba erövringar men blir lika lätt besviken. I min jakt på kärlek hamnar du ofelbart i armarna på dem som förstått att slösa med smicker. Min partner får aldrig glömma att ge bevis på uppskattning.



Du

Styrs av - Pluto
Lyckostenar - Opal
Motto - Jag kontrollerar!

Personlighet - Du har en stark personlighet, är intelligent och målmedveten. Du vet vad du vill och ser till att få det du vill ha. Du kan vara en gåta för din omgivning, men bakom ditt hemlighetsfulla lugn lurar mäktiga och starka känslor. Svagheten är svartsjukan. Du kräver total trohet och du är en mästare på att ställa till scener. Du är lättretad och reagerar tjurigt barnsligt. Mystik attraherar dig och du inspireras av ödesfrågor.

Kärleken - Passionerad. Du aktar dig för att binda dig för tidigt. Hem och barn är inte det största målet i livet. Känner du tryggheten i förhållandet satsar du allt!




Våra stjärnteckens kärleksastron från en bok från 1992, men ändå stämmer den till fullo! Jag tycker detta är otroligt intressant och jag ska se om detta kan leda mig någonstans...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0