In i minsta detalj - vilken soppa

Sådär, nu är två stycken outfits klara, naglarna ska målas och accesoarer ska väljas - SEN är jag klar inför helgen! Säg inte att jag har planerat allt för det har jag. Jag vet inte varför jag anstränger mig så mkt, det bästa händer ju när man minst anar det och inte det minsta planerat! Hmm, jag får nog tänka om...

Detta är på gång:

Fredag
- Födelsedagsmiddag och utgång för födelsedagsbarnet Kim som fyller 20 år! Detta firas på kolgrill med bokade bord för ett antal personer i vänkretsarna, som sedan fortsätter på okänd plats i nattvimlet. Det ska bli så roligt såå! Temat för min outfit blir lite disco/mönster för att vara lite mer uppklädd.

Lördag - Tentapub på KTH. Där ska jag agera fotograf under kvällen och hänga med Amanda mfl. Till denna tillställning blir min stil lite mer hiphop/dans-kläder i mycket färger (that's what I love). Några moves måste jag ju hinna med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0