Quarnevalen

KTH's Quarneval är avklarad för denna gång. (De stavar ju allt med Q)
Det var många fina bidrag vad jag hann se - Myrornas krig, Bergochdalbanan och såklart Platoon Dj's som jag var med på. Vi röjde ordentligt vi som stod på dansgolvet och catwalken till musiken som dånade ut genom högtalarna. Bra musik bjöds det på, de är grymma det där folket! Vi hade kul och jag hoppas att alla andra som tittade också hade det. Nu vill jag ha karnival igen, men får gott vänta 3 år som alla andra. Har en liten fundering på hur många bilder man fastnade på under dessa 2 timmar vi åkte. Det var väldigt mycket folk och alla hade kamera så det kan lätt ha blitt en del. Om ni har nå bilder eller videor så vill jag se dem snarast! Såg några ansikten man kände igen, bl a en från jobbet, och tydligen såg några mig också som inte visste att jag skulle vara med. Jag kommer med överraskningar ibland!

I övrigt så fick vi lite bra nyheter när Sverige kom 3a i eurovision för en gångs skull. Jag visste att du skulle fixat Eric! Tråkigt bara att vi förlora vm-finalen i hockey. Men silver är inte fy skam det heller, Ait!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0