Stockholm goes Rio?

Ja Stockholm, i morgon smäller det! Euroviso.... nej. QUARNEVAL!

Ja det är sant, Stockholm spärras av och förvandlas till fest och karnevaltåg. Efter tre år sen senast så är det dags igen och denna gång har jag blivit ombedd att hänga på för att bjuda på mig själv och några dancemoves. Thanks Amanda! Där musiken är, där är jag så håll utkik efter det fetaste flaket med den fetaste musiken, dansgolvet följer med. Det kommer bli grymt! 14.08 åker vi från KTH. Som uppvärmning så drar jag ut och klubbar ikväll för att bättra på moves'n lite så att man är fresch tills den stora dagen. Har lovat att komma förbi och hälsa på Alexanders lilla hörna, so I'll be there... om jag kommer in. Det är inte lätt med stukad fot.

P.S - Ett litet heja till Eric i Eurovision i morgon och YEAY för Sverige som är i final i Hockey VM!

xxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0